Ernst-Martin Füchtbauer valgt til bestyrelsen i en international organisation

Ernst-Martin Füchtbauer er blevet valgt som medlem af bestyrelsen i the International Society for Transgenic Technologies. Det er ikke muligt selv at stille op til dette ærefulde hverv.

Ernst-Martin Füchtbauer

Valgperioden løber over to år og starter ved årsmødet i Salt Lake City i Utah i oktober 2017. Bestyrelsen består af 10 medlemmer, der for øjeblikket kommer fra USA (4), England, Australien (2), Uruguay og Tyskland (2).

Om the International Society for Transgenic Technologies (ISTT)

International Society for Transgenic Technologies (ISTT) blev grundlagt i Spanien i 2006 og flyttede til USA i 2013. ISTT har i øjeblikket mere end 700 medlemmer, der deler målet om øget kommunikation og teknologideling for at forbedre videnskabelig forskning og fremme området om transgene dyr. Læs mere om ISTT.

Lektor Ernst-Martin Füchtbauer
Institut for Molekylærbiologi og Genetik, Aarhus Universitet