Det Strategiske Forskningsråd uddeler diplom til Mogens Sandø Lund

Formanden for Det Strategiske Forskningsråd, Peter Olesen, uddeler diplomer til de tre forskere, som rådet i 2012 gav en centerbevilling.

Peter Olesen overrakte diplomer for centerbevillinger 2012 til de tre bevillingsmodtagere. Fra venstre: Peter Olesen, Professor Per Torp Sangild (KU), Professor Mogens Sandø Lund (AU) og Lektor Qingfeng Li (DTU). Foto: Det Strategiske Forskningsråd

På mødet "Det Strategiske Forskningsråds Årsdag 2013", der blev afholdt i denne uge, uddelte formanden for Det Strategiske Forskningsråd, Peter Olesen, to hovedpriser samt diplomer til de forskere, som rådet i 2012 gav en centerbevilling.

Mogens Sandø Lund fra MBG modtog sammen med to andre forskere et diplom i forbindelse med hans bevilling til oprettelse af et nyt forskningscenter for genomisk selektion (GenSAP).

Professor Mogens Sandø Lund
mogens.lund@agrsci.dk - 20751222