Invitation til afskedsreception for Erik Østergaard Jensen

Invitation til institutleder Erik Østergaard Jensen afskedsrecetion. Erik vil dog fortsætte på MBG i en midlertidig stilling, hvor han blandt andet vil støtte opstarten af AU’s Life Science Hub og hjælpe med at forberede de studerende til arbejdsmarkedet.

Torsdag 31. oktober 2024,  kl. 15:00 - 17:00

MBG's kantine, Universitetsbyen 81

Kære kolleger og samarbejdspartnere

Efter 20 år som Institutleder ved Institut for Molekylær Biologi og Genetik (MBG) fratræder Erik Østergaard Jensen sin stilling pr. 31. oktober 2024. Erik vil dog fortsætte på MBG i en midlertidig stilling, hvor han blandt andet vil støtte opstarten af AU’s Life Science Hub og hjælpe med at forberede de studerende til arbejdsmarkedet.

Vi vil gerne invitere jer til en afskedsreception for at takke Erik for hans mangeårige indsats og engagement. Receptionen finder sted:

Torsdag den 31. oktober kl. 15.00 – 17.00
I MBG's kantine
Universitetsbyen 81, 8200 Aarhus C

Af hensyn til forplejning beder vi om tilmelding senest tirsdag d. 22. oktober via events.au.dk/farewell-erik-oestergaard-jensen

Vi håber, I har mulighed for at deltage og være med til at give Erik en god afsked.

Institut for Molekylær Biologi og Genetik